Home > Praktisch > FAQ voor bezoekers

FAQ voor bezoekers

 

Informatie over veiligheid, hygiëne en de praktische organisatie vindt u hieronder. Mocht u hierover nog andere vragen hebben, aarzel dan niet contact met ons op te nemen door te mailen naar info@amuz.be of te bellen naar +32 3 202 46 69.

We streven ernaar om onderstaande informatie steeds aan te passen aan de meest recente, geldende veiligheidsmaatregelen.

 

Veiligheid en hygiëne

 

Is er mogelijkheid om de handen te ontsmetten?

Wij voorzien handgel aan de ingang van het gebouw.

Is er toevoer van verse lucht?

AMUZ beschikt over een permanente ventilatie met 100% verse lucht in alle publieke ruimten.

Mag ik het concert bijwonen als ik verkouden ben?

Wij verzoeken u om niet naar het concert te komen als u zelf of iemand van uw gezin gezondheidsklachten (hoesten, verkoudheid, koorts of benauwdheidsklachten) heeft.

Aankoop van tickets

 

Hoe kan ik tickets reserveren?

De ticketverkoop verloopt online. U kan tickets kopen via de bestelknop op elke concertpagina. Deze bestelknop wordt pas zichtbaar wanneer de verkoop start. Een handleiding bij het bestellen van uw tickets vindt u hier.

Kan ik zelf plaatsen kiezen?

U kan zelf plaatsen kiezen. Het ticketingsysteem stelt automatisch plaatsen voor, maar u kan die steeds wijzigen naar vrij te kiezen plaatsen.

Hoe verloopt de betaling?

Betalen kan enkel online op het moment dat u uw bestelling plaatst. Dit kan via kredietkaart (Mastercard of VISA), via bancontact of via de KBC- of Belfius-betaalknop. Als u over geen enkele van deze betaalmogelijkheden beschikt, gelieve dan telefonisch contact met ons op te nemen: +32 3 202 46 69 op weekdagen tussen 9 en 17 uur.

Als u met een cadeaukaart of tegoedbon wil betalen, dan wordt u gevraagd om het nummer en de pincode van de bon in te geven. U vindt deze informatie in uw klantenportaal. Het bedrag van uw cadeaukaart(en) kan u indien u dat wenst verdelen over meerdere aankopen. Cadeaukaarten staan niet op naam, dus u kan ze ook aan een andere bezoeker schenken.

Kan ik nog een kaartje kopen aan de kassa?

Enkel als er op dat moment nog kaartjes beschikbaar zijn, kan u een kaartje kopen aan de kassa.

Wat als een concert waarvoor ik een ticket kocht alsnog wordt geannuleerd?

De organisator van het concert zal u hierover contacteren en een regeling voorstellen.

Kan ik aan de balie terecht met vragen over mijn ticket?

De ticketbalie is een uur voor aanvang van elk concert geopend. Gelieve vragen over uw ticket zoveel mogelijk op voorhand te stellen via e-mail (tickets@amuz.be) of telefoon (+32 3 202 46 69).