Home > Praktisch > Ticketservice

Ticketservice

 

Of u nu een hele concertreeks organiseert of een eenmalig evenement, u kan steeds een beroep doen op onze ticketservice en ervaring voor de kaart- en abonnementenverkoop van uw voorstellingen.

Onze online ticketshop is 24 uur per dag bereikbaar via deze website. Bestellingen via e-mail – tickets@amuz.be – worden binnen de twee werkdagen behandeld. Voor telefonische ondersteuning zijn we bereikbaar op het nummer +32 (0)3 202 46 69 (op werkdagen tussen 9 uur en 17 uur).

Online tickets kopen kan via de eventpagina van het desbetreffende concert. Als u kiest voor genummerde plaatsen, kan de klant bij bestelling zelf zijn zitje op het zaalplan kiezen. Betaling van de tickets gebeurt online (via bancontact, creditcard, KBC- of Belfius-betaalknop). De tickets worden verstuurd als e-ticket (pdf bij een e-mail) of per post. De klant die voor verzending per post kiest, betaalt € 2,00 verzendkosten.

AMUZ rekent € 2,00 transactiekosten per uitgereikt ticket. Hierin zijn de kosten voor gebruik van het ticketsysteem en de kosten gerelateerd tot de online betaling inbegrepen. Daarnaast betaalt u opstartkosten: € 100 exclusief btw. Daarin is ook voorzien dat een AMUZ-medewerker op de dag van het evenement, één uur voor de start van uw concert of voorstelling, de ticketbalie bemant.

Binnen de maand na afloop van het evenement bezorgen we u de afrekening en worden – na ontvangst van uw factuur – de ontvangen gelden minus de vergoedingen gestort op rekening van de organisator.