Home > Praktisch > Ticketservice

Ticketservice

 

Of u nu een hele concertreeks organiseert of een eenmalig evenement, u kan steeds een beroep doen op onze ticketservice en ervaring voor de kaart- en abonnementenverkoop van uw voorstellingen. Graag ontvangen we daarbij de info om de ticketverkoop van een activiteit te kunnen starten minstens 5 dagen vóór de startdatum.

Onze online ticketshop is 24 uur per dag bereikbaar via deze website. Bestellingen via e-mail – tickets@amuz.be – worden binnen de twee werkdagen behandeld. Voor telefonische ondersteuning zijn we bereikbaar op het nummer +32 (0)3 202 46 69 (op werkdagen tussen 9 uur en 16 uur).

Online tickets kopen kan via de eventpagina van het desbetreffende concert. Als u kiest voor genummerde plaatsen, kan de klant bij bestelling zelf zijn zitje op het zaalplan kiezen. Betaling van de tickets gebeurt online (via bancontact, creditcard, KBC- of Belfius-betaalknop). De tickets worden verstuurd als e-ticket (pdf bij een e-mail) of per post. De klant die voor verzending per post kiest, betaalt € 2,00 verzendkosten.

AMUZ rekent € 2,00 transactiekosten per uitgereikt ticket. Hierin zijn de kosten voor gebruik van het ticketsysteem en de kosten gerelateerd tot de online betaling inbegrepen. De transactiekosten zijn voor rekening van de organisator. Daarnaast betaalt u opstartkosten: € 100 exclusief btw. Daarin is ook voorzien dat een AMUZ-medewerker op de dag van het evenement, één uur voor de start van uw concert of voorstelling, de ticketbalie bemant. AMUZ voorziet een medewerker voor het scannen van de tickets; voor het aanduiden van de plaatsen, indien gewenst, dient u zelf medewerkers te voorzien.

Binnen de maand na afloop van het evenement bezorgen we u de afrekening en worden – na ontvangst van uw factuur – de ontvangen gelden minus de vergoedingen gestort op rekening van de organisator.