Home > Praktisch > Ticketservice

Ticketservice

 

Of u nu een hele concertreeks organiseert of een eenmalig evenement, u kan steeds een beroep doen op onze ticketservice en ervaring voor de kaart- en abonnementenverkoop van uw voorstellingen.

Uw publiek kan niet alleen telefonisch en via e-mail bij AMUZ terecht voor tickets, onze online ticketshop is 24 uur per dag bereikbaar via deze website. Telefonisch reserveren kan via het nummer +32 (0)3 292 36 80. Bestellingen via e-mail – tickets@amuz.be – worden binnen de twee werkdagen behandeld.

Online tickets kopen kan via de kalender bij het desbetreffende concert. Als u kiest voor genummerde plaatsen, kan de klant bij bestelling zelf zijn zitje op het zaalplan kiezen. Betaling van de tickets gebeurt met Bancontact, creditcard of via overschrijving. De tickets worden verstuurd als e-ticket (pdf bij een e-mail) of per post. De klant die voor verzending per post kiest, betaalt € 1,50 verzendkosten.

AMUZ vraagt € 1,50 commissie per uitgereikt ticket. Op de bedragen die worden betaald via creditcard (VISA, Mastercard of Bancontact) betaalt u 2,50 % transactiekosten. Daarnaast betaalt u opstartkosten: € 100 exclusief btw. Daarin is ook voorzien dat een AMUZ-medewerker op de dag van het evenement, één uur voor de start van uw concert of voorstelling, de ticketbalie bemant.

Binnen de maand na afloop van het evenement bezorgen we u de afrekening en worden – na ontvangst van uw factuur – de ontvangen gelden minus de vergoedingen gestort op rekening van de organisator. Als u dat wenst, krijgt u achteraf een adressenlijst van uw bezoekers.